Settlement van coral larvae naast de eigen soort - Reisverslagen van Michiel Klaassen - WaarBenJij.nu Settlement van coral larvae naast de eigen soort - Reisverslagen van Michiel Klaassen - WaarBenJij.nu

Settlement van coral larvae naast de eigen soort

Hoi hoi,

even om te testen of deze blog nog werkt! Nog 4 dagen en dan vlieg ik richting Curacao om daar eerst nog twee weken een vak te volgen en vervolgens mijn stage te beginnen. Kort uitgelegd ga ik kijken of de settlement van coral larvae naast adulten van de eigen soort (en naast andere soorten) wordt verhinderd door bacteriën, etc, die aanwezig zijn in een soort slijmlaagje om de koralen heen. Dit ga ik doen bij z.g. brooder species (soorten die inwendig hun bevruchte eieren laten rijpen tot ze kunnen zwemmen). Doel is om te kijken of dit afhankelijk is van richting (stroom opwaards/ stroom neerwaards), afstand, soorten adulten/larven en locatie. Daarvoor ga ik vaak het water in en zal ik ook in het lab bezig zijn.
Heb er onwijs veel zin in, alleen jammer dat ik nu dus geen sneeuw zie dit jaar!

Groetjes

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2014

Laatste blog alweer (denk ik)

10 Juni 2014

31/5-8/6: Wat een geweldige week!

15 Mei 2014

Als we gaan duiken kan ik je redden!

13 April 2014

En we zijn alweer over de helft

06 Maart 2014

Oeps, loop een maandje achter
Michiel

Hey, ik ben momenteel vrijwilligerswerk aan het doen ten zuiden van de Grand Canyon in Arizona. 3 maanden lang allerlei Ranger-taken uitvoeren XD

Actief sinds 09 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14328

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 10 Juli 2014

Settlement van coral larvae naast de eigen soort

11 Februari 2012 - 11 Mei 2012

Ranger in Arizona

Landen bezocht: